Lumi paralele

O sa incerc o paralela dubioasa.

Steaua fara Nume, Cenaclul Flacara, concertele cu Marina Voica si Corina Chiriac in salile cinematografelor, concertele Iris in TNC Craiova…muzica pentru toate gusturile (asa putine cum erau), zgomot, agitatie, bucurie si un pic de tembelism (pe care putini il percepeau, noi, astia mai prosti ne vedeam de viata si de tinerete).

Si mai erau jurnalele sau oracolul si scrisorile si, daca erai pe faza, puteai sa iti dai adresa in nu-stiu-ce ziar si te trezeai cu cutia de scrisori plina.

Apoi, nu mai stiu ce a fost ca am trait. Vreo 15 ani.

In anul de gratie 2005 am descoperit internetul. Nu stiu cand a aparut, dat atunci l-am descoperit eu. Cred ca a fost un an destinat divorturilor, pentru ca toti pe care ii intalneam erau divortati.

Pe internet mi-am cultivat multeeee gusturi. Incepand cu cele muzicale si terminand. Pardon, inca nu am terminat, mai am un an :D. Pe internet am gasit prieteni, am regasit prieteni si iubiti, am citit, am pierdut mult, mult timp. Nu stiu daca as fi putut face altceva cu el, probabil ca da.

Jurnalul s-a transformat in blog, Cantarea Romaniei in Vocea Romaniei, stam tot mai lipiti de ECRANE.

Exista o lume a interentului, din care ma declar ca facand parte 99.99(9)% si exista o lume reala, in care oamenii fac ce faceau si acum 10-20-30 ani: traiesc. NEecranati.

Si mai exista o lume (sau nu) in care esti tu, de un de zile, si de unde te incapatanezi sa taci. Si cate as avea sa te intreb. Si cate as avea sa iti spun…Nimic nu mai e ca inainte, suriorule…Nici soarele nu mai e la fel, nici aerul, nici vantul, nici zarea, nici oamenii, nici peretii, nici perna. Poate Alice si Mihnea sunt la fel cum i-ai lasat. Doar ei…

https://www.youtube.com/watch?v=ALjEU1pY3x4

 

Despre nistormihaela

Mama, mai presus de orice. In rest, 50+ ani, pasionata de jucarii (pentru copii!) si de resurse umane. Resursele umane sunt la varsta maturitatii, jucariile copilaresc. Si cum tot ce e tanar castiga - chiar daca nu ne place tot timpul, imi petrec mult mai mult timp printre jucarii decat printre oameni. De aceea sunt aici, sa echilibrez cumva balanta.
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.